Vragen over transport

  • Woont u in de buurt dan is zelf uw apparatuur bij onze technische dienst afleveren en weer ophalen verreweg het goedkoopste voor u.

    Woont u wat verder weg? Dan kunt u het beste zelf uw apparatuur met de post verzenden, wij brengen u dan in contact met UPS voor de retourzending (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden)!"
  • Uiteraard bent u tijdens kantooruren van harte welkom om zelf langs te komen en uw spullen af te leveren of op te halen!
  • Wij kunnen u een verpakking toesturen waarin u uw apparatuur kunt verpakken.
    In de verpakking vindt u het benodigde verzendetiket én aanwijzingen om de afhaling van uw pakket eenvoudig te regelen.
  • MacRepair biedt de volgende transportmethodes:

    1. U kunt uw apparatuur tijdens kantooruren zelf afleveren en ophalen bij onze technische dienst, op het moment dat het u uitkomt.

    2. U kunt uw apparatuur zelf naar ons verzenden en wij brengen u in contact met UPS voor de retourzending (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden).

    3. U kunt het transport door UPS laten verzorgen; u verpakt uw apparatuur zelf en wij zorgen ervoor dat u een afhaalafspraak met onze transporteur UPS kunt maken. De retourzending wordt door UPS afgehandeld (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden).

    4. Wij kunnen u een verpakking toezenden waarin u alles vindt om uw apparatuur te verpakken en te verzenden. De retourzending verzorgt UPS voor u (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden).
    Transport met de post of door UPS geeft altijd een beperkt risico, waarvoor MacRepair helaas niet kan instaan.

    Voor alle transportmethodes geld; u kunt online eenvoudig aangeven wanneer en waar u uw apparatuur gehaald en geleverd wilt hebben
  • Indien gewenst komt er bij u op locatie een technicus van MacRepair. Vanzelfsprekend is dit wel duurder dan de gebruikelijke transportmethodes.
    Kijk bij de het product van uw keuze voor de prijsdetails, of neem contact met ons op.
  • Tijdens het bestelproces kunt u aangeven dat u een verpakking opgestuurd wilt krijgen. Bovendien kunt u aangeven op welk adres u deze verpakking wilt ontvangen en op welke datum. Ook de retourdatum kunt u laten plaatsvinden op de datum én de locatie die u wilt. Flexibeler kan het niet!

    Kijk bij het product van uw keuze voor details.
  • Natuurlijk kan dat!
    Bij het product van uw keuze kunt u eenvoudig aangeven dat u zelf zorgdraagt voor de verpakking en verzending naar ons toe. U kunt dan de transporteur kiezen die u wilt. Bovendien krijgt u een interessante korting!
    Kijk bij het product van uw keuze voor details.

  • U kiest dan voor de optie Transport verzorgd door UPS. Wij melden uw pakket voor u aan bij UPS en u krijgt daarna de benodigdheden om zelf een afhaalafspraak met UPS te maken voor een dag die u het beste uitkomt. Ook de retourzending kunt u geheel op maat afgestemd op uw wensen door UPS voor u laten verzorgen! Zie "transport" in de leveringsvoorwaarden voor meer informatie."
  • Ook dat is mogelijk!
    U kunt bij het afronden van uw bestelling heel gemakkelijk verschillende adressen opgeven voor de afhaling en het retourneren. Als u de factuur ook naar een ander adres wilt laten sturen is dat geen probleem bij MacRepair.
  • Bij stap 4 in het aanmeldingsproces kunt u zelf precies aangeven op welke datum u uw apparatuur wilt laten ophalen en terugbezorgen.
  • Verzending van apparatuur is helaas niet zonder risico. Daar kan MacRepair niet veel aan doen. Indien u voor een transportmethode kiest waarin u ons vraagt om UPS opdracht te geven om het transport te verzorgen, weet u zich echter verzekerd van een kwaliteitstransporteur. Indien UPS een fout maakt, dan zal MacRepair u proberen te helpen om uw schade vergoed te krijgen. Wij laten u niet in de steek! Wij zijn echter niet aansprakelijk voor schade of verlies tijdens transport (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden).

Contact met MacRepair

MacRepair Nederland

Delen met vrienden

| Meer