Betalen bij MacRepair
-
Betalingen bij ons in de winkel/technische dienst kunt u op de volgende manieren eenvoudig en snel doen:
1: Per pin, dit is onze voorkeursbetalingsmethode. Snel en gemakkkelijk en u krijgt vanzelfsprekend een bewijs van betaling mee.
2: Per incassomachtiging, als u uw legitimatiebewijs mee heeft, wordt het verschuldigde bedrag binnen 10 dagen van uw bankrekening geïncasseerd.
3: Contant, hoewel u bij ons zonder problemen contact kunt betalen, verzoeken wij u in verband met veiligheid liever niet met cash geld te betalen.
-
Ook als wij u bezoeken is betalen eenvoudig bij MacRepair:
1: Per incassomachtiging, u krijgt een factuur en wij noteren de gegevens van uw legitimatie. Binnen 10 dagen incasseren wij het verschuldigde bedrag van uw rekening.
2: Op factuur, u legitimeert zich met een geldig legitimatiebewijs en u krijgt een factuur die u binnen 14 dagen voldoet.
Het is helaas niet mogelijk om met contact geld te betalen aan de monteur die u bezoekt.
-
Online bieden wij u een keur aan betalingsmogelijkheden om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.
iDeal
De grote favoriet; snel, gemakkelijk en veilig online uw transactie doen in uw eigen Internetbankieren omgeving. Vanzelfsprekend biedt MacRepair deze betaalmethode aan en worden uw gegevens via een beveiligde SSL-connectie verstuurd.
CreditCard
Deze bijna klassieke manier van online betalen wordt nog steeds volop gebruikt, vandaar dat ook MacRepair u deze betalingswijze aanbiedt.
Machtiging
Wilt ons liever machtigen om eenmalig het afgesproken bedrag te incasseren? Bij MacRepair kan dat. Vanzelfsprekend heeft u volledige controle, en kunt u bij onduidelijkheden de betaling laten tegenhouden en zelfs terugboeken.
Zelf overboeken
Heeft u geen Internetbankieren of wilt u liever alle touwtjes in handen houden?
Geen probleem, dan boekt u het bedrag zelf over van uw bankrekening naar de onze.
-
Als het niet lukt om uw iDeal betaling te doen probeer dan de volgende zaken:
1: Stop het browser programma en start deze opnieuw op en ga weer naar www.macrepair.nl en stel het product opnieuw samen.
2: Als bovenstaande niet lukt, probeer dan een andere browser, bij voorkeur FireFox
3: Als bovenstaande niet lukt, wacht enkele uren, wellicht is er een storing bij iDeal, probeer het hierna nogmaals.
4: Als het nog steeds niet lukt, neem dan contact op met MacRepair, zie onze contact pagina voor alle manieren hoe u met ons contact kan opnemen.
© 2018 - MacRepair.nl - Apple, Mac en Macintosh zijn handelsmerken van Apple Computer, Inc.