Betalen bij MacRepair

  • Betalingen bij ons in de winkel/technische dienst kunt u op de volgende manieren eenvoudig en snel doen:


    1: Per pin, dit is onze voorkeursbetalingsmethode. Snel en gemakkkelijk en u krijgt vanzelfsprekend een bewijs van betaling mee.

    2: Per incassomachtiging, als u uw legitimatiebewijs mee heeft, wordt het verschuldigde bedrag binnen 10 dagen van uw bankrekening geïncasseerd.

    3: Contant, hoewel u bij ons zonder problemen contact kunt betalen, verzoeken wij u in verband met veiligheid liever niet met cash geld te betalen.
  • Ook als wij u bezoeken is betalen eenvoudig bij MacRepair:

    1: Per incassomachtiging, u krijgt een factuur en wij noteren de gegevens van uw legitimatie. Binnen 10 dagen incasseren wij het verschuldigde bedrag van uw rekening.

    2: Op factuur, u legitimeert zich met een geldig legitimatiebewijs en u krijgt een factuur die u binnen 14 dagen voldoet.

    Het is helaas niet mogelijk om met contact geld te betalen aan de monteur die u bezoekt.
  • Online bieden wij u een keur aan betalingsmogelijkheden om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken.

    iDeal
    De grote favoriet; snel, gemakkelijk en veilig online uw transactie doen in uw eigen Internetbankieren omgeving. Vanzelfsprekend biedt MacRepair deze betaalmethode aan en worden uw gegevens via een beveiligde SSL-connectie verstuurd.

    CreditCard
    Deze bijna klassieke manier van online betalen wordt nog steeds volop gebruikt, vandaar dat ook MacRepair u deze betalingswijze aanbiedt.

    Machtiging
    Wilt ons liever machtigen om eenmalig het afgesproken bedrag te incasseren? Bij MacRepair kan dat. Vanzelfsprekend heeft u volledige controle, en kunt u bij onduidelijkheden de betaling laten tegenhouden en zelfs terugboeken.

    Zelf overboeken
    Heeft u geen Internetbankieren of wilt u liever alle touwtjes in handen houden?
    Geen probleem, dan boekt u het bedrag zelf over van uw bankrekening naar de onze.
  • Als het niet lukt om uw iDeal betaling te doen probeer dan de volgende zaken:

    1: Stop het browser programma en start deze opnieuw op en ga weer naar www.macrepair.nl en stel het product opnieuw samen.

    2: Als bovenstaande niet lukt, probeer dan een andere browser, bij voorkeur FireFox

    3: Als bovenstaande niet lukt, wacht enkele uren, wellicht is er een storing bij iDeal, probeer het hierna nogmaals.

    4: Als het nog steeds niet lukt, neem dan contact op met MacRepair, zie onze contact pagina voor alle manieren hoe u met ons contact kan opnemen.

MacRepair Nederland

Delen met vrienden

| Meer