Vragen over bestellen

  • Wanneer uw machine bij ons binnenkomt, doen wij altijd eerst een vooronderzoek.
    We kijken dan of het defect, of uw wens, overeenkomt met het product dat u gekozen heeft.
    Is dat niet het geval, dan kijken we welk product wel het juiste is voor u. Is dat nieuwe product goedkoper of net zo duur, dan voeren we de reparatie/upgrade uit, en brengen wij u het nieuwe bedrag in rekening of als u reeds online betaald heeft, storten wij binnen 10 dagen het verschil terug op uw rekening.

    Blijkt bij het vooronderzoek dat het nieuwe product duurder is dan het door u gekozen product, dan nemen wij altijd eerst contact met u op voor overleg, waarbij wij u van een objectief advies voorzien.
    Als we samen besluiten dat we uw machine niet gaan behandelen, betaalt u buiten de eventuele transportkosten helemaal niets.
    U loopt dus geen enkel risico!
  • Wanneer uw machine bij ons binnenkomt, doen wij altijd eerst een vooronderzoek.

    Als u uw machine online heeft aangemeld en het blijkt dat deze niet gerepareerd kan worden, nemen we altijd direct contact met u op.

    Als we in overleg met u besluiten uw machine niet te gaan behandelen, dan betaalt u buiten de eventuele transportkosten helemaal niets.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Als tijdens de behandeling van uw apparaat blijkt dat er meer defecten zijn dan de producten die u online gekocht heeft, gaan we eerst kijken of behandeling economisch nog verantwoord is.

    Hierna nemen we contact met u op en overleggen we samen wat de beste oplossing is in uw situatie.

    Hebben we alleen een vooronderzoek gedaan,, dan bent u ons buiten de eventuele transportkosten niets verschuldigd. Eventueel reeds online gedane betalingen storten we binnen 10 dagen terug op uw bankrekening.

    Hebben we een betaald onderzoek gedaan, dan betaald u ons buiten de kosten voor dit onderzoek en eventuele transportkosten niets. Eventueel reeds online gedane betalingen storten we binnen 10 dagen terug op uw bankrekening.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Als uw machine bij ons binnenkomt, doen we altijd eerst een vooronderzoek.

    Als blijkt dat uw apparaat met een ander product goedkoper gerepareerd kan worden dan met het door u gekozen product nemen we contact met u op.

    Hebben we samen besloten voor het goedkopere product te gaan, maar heeft u reeds een online betaling gedaan? U ontvangt een creditnota en binnen 10 dagen wordt het teveel betaalde bedrag teruggestort op uw bankrekening.

    Heeft u nog niet betaald voor het product? Dan ontvangt u een nieuwe factuur voor het nieuwe product.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Als uw machine bij ons binnenkomt, doen we altijd eerst een vooronderzoek.
    Als blijkt dat uw apparaat alleen met een duurder product kan worden gemaakt dan het product dat u gekozen heeft, nemen we eerst contact met u op.

    Als we samen besluiten voor het duurdere product te gaan, dan ontvangt u een nieuwe factuur voor het aanvullende bedrag voor het nieuwe product.

    Besluiten we samen dat we uw apparaat niet gaan repareren, dan betaalt u ons buiten de eventuele transportkosten helemaal niets. Heeft u al een online betaling verricht? Het teveel betaalde bedrag storten we binnen 10 dagen op uw bankrekening terug.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Vanzelfsprekend!
    Op de bestelpagina en tijdens het gehele bestelproces kunt u op ieder moment met iemand van ons overleggen.
    Om het u extra gemakkelijk te maken, kan dat precies op de manier die u graag wilt.

    1. E-mail; als u op de e-mail contactlink klikt opent uw e-mail programma met een nieuw bericht met als bestemming MacRepair.
    Typ uw vraag of opmerking, verstuur de e-mail en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    2. Contactformulier; als u op de formulierlink klikt opent er een popup venster, hier kunt u uw contactgegevens invullen en uw vraag of opmerking plaatsen, klik hierna op verzenden. Na ontvangst van uw bericht nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

    3. Zelf bellen; u kunt ons tijdens kantooruren altijd bellen op 0207701809.

    4. Live Chat; op diverse plaatsen op onze site kunt u direct met een van onze medewerkers chatten. Klik op de chatlink, een klein popup venster verschijnt en u kunt direct overleggen met ons.

    5. Skype; op diverse plaatsen op onze site kunt u direct met een van onze medewerkers Skypen. Klik op de Skypelink, uw Skype programma start op en maakt direct verbinding met ons.
  • Als uw machine bij ons binnenkomt, doen wij altijd eerst een vooronderzoek.

    Als u uw machine online heeft aangemeld en betaald, en het blijkt dat uw apparaat niet gerepareerd kan worden, nemen we direct contact met u op.

    Als we samen besluiten de reparatie te annuleren, betaalt u buiten de eventuele transportkosten helemaal niets.

    Het door u online betaalde bedrag wordt binnen uiterlijk 10 dagen weer teruggestort op uw rekening.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Als uw apparaat bij ons binnenkomt, doen we altijd eerst een vooronderzoek.
    We bekijken onder andere of het door u gekozen product past bij uw apparaat en of het product het juiste is voor de gewenste reparatie of upgrade.

    Als het product niet overeenkomt met onze bevindingen nemen we altijd contact met u op.
    Samen overleggen we welk product het juiste is voor u.

    Is het nieuwe product goedkoper en heeft u reeds online betaald? U ontvangt een creditnota en het teveel betaalde bedrag wordt binnen 10 dagen teruggestort op uw bankrekening.

    Is het nieuwe product duurder, dan ontvangt u een factuur voor het resterende bedrag.

    Besluiten we samen geen behandeling toe te passen? U krijgt, buiten de eventuele transportkosten, het reeds betaalde bedrag binnen 10 dagen teruggestort op uw bankrekening.

    U loopt dus geen enkel risico!
  • Heel simpel, als u de door u gekozen snelheid 5 werkdagen is, maar uw apparaat wordt uiteindelijk binnen 10 werkdagen retour gestuurd, betaald u ook alleen maar dat bedrag wat voor die reparatie tijd staat.
    Heeft u vooraf betaald, krijgt u het verschil binnen 10 dagen teruggestort op uw rekening, zo eenvoudig, zo eerlijk!

    Aan de andere kant als uw apparaat sneller wordt gemaakt dan de gekozen snelheid, betaald u helemaal niets extra. Zo werkt het met MacRepair!


  • Bij de aanschaf van een product kunt u precies aangeven wat voor garantieperiode en garantie afhandeling u wenst.

    Als er binnen de garantieperiode een defect optreedt, behandelen we de machine precies zoals is overeengekomen bij aanschaf. U stuurt zelf de machine naar ons of wij brengen u in contact met UPS voor transport (zie "transport" in de leveringsvoorwaarden), en de afhandeling duurt afhankelijk van wat er afgesproken is, tussen de 2 en 15 dagen. Precies zoals we samen afgesproken hebben.
  • Geen probleem, u kiest dan gewoon "Vooronderzoek" of "Volledig onderzoek". Een van onze gekwalificeerde technici gaat dan in goed overleg met u aan de slag om te onderzoeken wat het probleem precies is met uw Apple apparaat, en wat er tegen welke kosten aan gedaan kan worden. Besluit u niet tot reparatie over te gaan bent u buiten het tot dan toe bestede bedrag ons niets verschuldigd, u loopt dus geen enkel risico!
  • Ja vanzelfsprekend kan dat!

    Overal op onze site vindt u de mogelijkheid met ons in contact te treden.
    Dit kan op de volgende manieren:

    1. E-mail; als u op de e-mail contactlink klikt opent uw e-mail programma met een nieuw bericht met als bestemming MacRepair.
    Typ uw vraag of opmerking in, verstuur de e-mail en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

    2. Contact formulier; als u op de formulierlink klikt opent er een popupvenster, hier kunt u uw contactgegevens invullen en uw vraag of opmerking plaatsen. Klik op verzenden. Na ontvangst van uw bericht nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

    3. Zelf bellen; u kunt ons tijdens kantoortijden altijd bellen op 0207701809.

    4. Live Chat; op diverse plaatsen op onze site kunt u direct met een van onze medewerkers chatten. Klik op de chatlink, een klein popup venster verschijnt en u kunt direct met ons overleggen.

Contact met MacRepair

MacRepair Nederland

Delen met vrienden

| Meer