Vast onderhoud zonder vast contract

De zekerheid van vast onderhoud aan uw apparatuur en een snelle respons bij calamiteiten, maar zonder de hoge kosten van een onderhoudscontract!


Natuurlijk wilt u de kans op het uitvallen van uw apparatuur zoveel mogelijk verkleinen. Bovendien wilt u echt alles uit de apparatuur kunnen halen wat erin zit. En bij calamiteiten moet u zo snel mogelijk weer verder kunnen. Toch heeft u geen behoefte aan een onderhoudscontract, omdat u daarbij óók betaalt als er niets aan de hand is.


Het klassieke contract: ook betalen als er niets aan de hand is

De gangbare oplossing is dat u òf alleen bij problemen een technische dienst bezoekt, òf een onderhoudscontract afsluit. Op vaste tijden worden dan uw machines onderhouden en bij calamiteiten verwacht u een snelle respons. Het contracttarief (vooraf of in vaste termijnen te betalen) is meestal berekend uit een voorcalculatie. MacRepair heeft jarenlang bij collega´s deze bedrijfsvoering geobserveerd en geconcludeerd dat in deze opzet een conflictsituatie zit: enerzijds wil de klant namelijk niet te veel uren inkopen, terwijl anderzijds het servicebedrijf zoveel mogelijk tegenvallers wil afdekken. Dit leidt steevast tot een te hoog contracttarief.


Eind jaren 90 kwam de “ICT- strippenkaart” in zwang: u koopt vooraf strippen en u gebruikt deze pas wanneer u ze nodig heeft. Maar het kernprobleem blijft: u betaalt vooraf voor diensten die u misschien niet eens nodig heeft. Nog wranger wordt het als bedrijven strippenkaarten verkopen en failliet gaan voordat u uw strippenkaart heeft kunnen gebruiken -- wat de afgelopen jaren helaas maar al te vaak is gebeurd. We hebben tientallen gedupeerden gesproken die zo voor duizenden euro´s het schip in zijn gegaan.


Kan dat wel: zekerheid zonder kosten?

Ja dat kan! U kunt professionele hulp krijgen op het moment dat u het nodig heeft en flexibele mogelijkheden voor regulier onderhoud zonder dat u daar vooraf voor betaalt!
Dat moet natuurlijk even uitgelegd worden.

MacRepair is opgericht om ambulante hulp te verlenen aan zowel consumenten als professionele gebruikers in Amsterdam en omstreken. Door ons vrijwel volledig te richten op aftersales service hebben wij een zeer hoog technisch niveau bereikt. MacRepair heeft een volledig scala aan specialisaties ontwikkeld binnen het Apple vakgebied. We hebben alle gangbare onderdelen op voorraad en op softwaregebied zijn alle systeemversies en een zeer groot aantal applicaties dagelijkse kost voor ons. Verder hebben we altijd een aantal leenmachines klaarstaan om elke uitval op te vangen. Dit alles in een zeer strak georganiseerde bedrijfsstructuur. Zo zijn we uitgegroeid tot hét Service Centre voor Amsterdam en omstreken.

MacRepair geniet dan ook grote bekendheid als een zeer veelzijdige en hoogwaardige technische dienst. Omdat wij niet gericht zijn op productverkoop kunnen wij onze klanten van hoogwaardige en objectieve verkoopadviezen voorzien. Bovendien hebben we op collegiaal niveau contact met tal van verkooporganisaties zodat we u zeer goed kunnen adviseren welke sales partner in uw geval de beste keuze is. Alleen al hierdoor bespaart u uzelf veel frustratie en geld. Maak gebruik van onze kennis!


Het MacRepair Zekerheidsplan

Uitgangspunt van het Zekerheidsplan is dat u uitsluitend betaalt voor werkelijk uitgevoerde concrete onderhoudswerkzaamheden en calamiteitenoplossend handelen na uw uitdrukkelijke goedkeuring. U heeft dus volledig zelf in de hand wat en hoeveel we doen. Vanuit die filosofie hebben we de volgende structuur opgezet.


Eerste contact

U neemt contact met ons op en tijdens een eerste gesprek wordt een beeld gevormd van het aantal machines, in welke staat zij verkeren en wat globaal de functionele behoeften zijn.


Inventarisatie

Onderzoek en rapportage van de huidige technische situatie en naar de toekomstige functionele behoeften.


Werkzaamheden

Voorstel voor het verrichten van de noodzakelijke werkzaamheden.
Voorstel voor het verrichten van optionele en toekomstige werkzaamheden.
Na opdracht: uitvoering werkzaamheden.


Evaluatie

Er is onderzoek verricht en er zijn eventueel werkzaamheden verricht. U wordt op de hoogte gebracht van de technische en functionele situatie van uw machines. Verschillende scenario´s ten aanzien van de toekomstverwachting worden besproken.


Regulier contactmoment

Afhankelijk van uw bedrijfssituatie worden de tijdstippen gepland waarop er contact met u wordt opgenomen. Tijdens zo´n regulier contactmoment wordt de dan geldende situatie besproken, kunt u vragen stellen, en krijgt u adviezen voorgelegd. Er zijn nu 2 mogelijkheden:
1) Bezoek is overbodig. Er zijn geen problemen en kleine zaken kunnen telefonisch worden opgelost.
2) Reguliere werkzaamheden. Er zijn geen calamiteiten maar wel symptomen waarvoor u zelf geen analyse heeft of waarvan u de oplossing niet zelf kunt uitvoeren, er zijn updates uitgekomen die voor uw situatie relevant zijn, of het is tijd voor een preventief onderhoudsadvies.

U kunt nu kiezen. Of u geeft ons opdracht om de symptomen verder te onderzoeken en beperkingen op te lossen, updates toe te passen en/of preventief onderhoud uit te voeren. Of u kiest ervoor (bijvoorbeeld omdat u de problemen niet ernstig genoeg vindt, geen tijd heeft, of een budgettaire stop heeft) om de werkzaamheden uit te stellen.
Dat bepaalt u zelf en u bent ons geen verklaring verschuldigd. U bent dus volkomen flexibel! Er wordt met periodieke intervallen contact met u opgenomen maar u bent tot niets verplicht en u ontvangt daarvoor dus ook geen factuur.


Bij calamiteiten

Is er een acute situatie, dan belt u tijdens onze kantooruren en krijgt u altijd direct een van onze hooggekwalificeerde technici aan de lijn. De mogelijke oplossingen worden direct met u besproken.


Kosten

Het eerste contact, de inventarisatie en alle daaruit vloeiende adviezen zijn geheel kostenloos. Ook de telefonische consulten aangaande calamiteiten en periodieke contacten zijn bij MacRepair geheel gratis. Ook voor onze hardware aankoopadviezen bent u ons geen betaling verschuldigd.
U betaalt ons alleen voor concrete werkzaamheden die zijn verricht na overleg en na uw uitdrukkelijke toestemming. Bovendien betaalt u bij MacRepair altijd pas achteraf.

Vergelijkt u dat eens met andere servicebedrijven of met uw huidige servicecontract en u zult zien dat de besparing t.o.v. een “klassiek” contract kan oplopen tot 70 procent!

Het MacRepair Zekerheidsplan: alle zekerheden van vast onderhoud, snelle hulp bij acute problemen en veel bijkomende voordelen, tegen een ongekend lage prijs.

U heeft vast nog vragen. Stel ze ons gerust!

Of maak direct een afspraak.




MacRepair Nederland

Delen met vrienden

| Meer